SALAM SILATURRAHIM . Selamat Datang ke Blog PSKD, blog bagi penduduk di Taman KTC Fasa 4 (Damelda). Moga kita dapat memupuk ukhwah dan silaturrahim dalam masyarakat taman ini. Semoga juga blog ini dapat memberikan sumber rujukan serta maklumat dari masa ke semasa. -admin-

Tuesday, December 27, 2011

SEKADAR BERKONGSI ... SEKOLAH DAH NAK MULA!!!!

Salam,


Cuti sekolah tinggal seminggu saja lagi. Minggu depan 3 Januari 2012 akan bermula sesi persekolahan bagi tahun 2012. Bagi ibubapa warga PSKD yang anak-anak bersekolah di SK Taman Hi-Tech, bermula tahun 2012 sesi persekolahan akan melibatkan sesi pagi dan petang. So .... ibubapa yang terlibat macam saya ini terpaksa mula bersedia untuk mengambil anak balik sekolah waktu pagi dan petang. Dan apa yang dikesalkan adalah penamatan kelas pengajian KAFA oleh sekolah berkenaan. Bagi kita sesuatu yang elok patut di teruskan.... tapi pihak sekolah pula telah menamatkan kelas KAFA berkenaan dengan alasan kelas tak cukup (patut terima ke alasan ini ???????).
So apapun... pada ibubapa .... jangan lupa membeli kelengkapan persekolahan anak2 dan membeli buku di sekolah. Moga anak-anak kita akan berjaya dan terus berjaya .... insyallah.

Wassalam

-admin pskd-

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...